Binnen 3 minuten. Wij garanderen dat. Omdat wij 3 kilometer van Schiphol zitten en onze shuttle via de transportroute rijdt bent u hiervan verzekerd. Deze garantie hebben wij in onze 9 jarige bestaan altijd waar kunnen maken.
Het wordt aangeraden om zeker een half uur voordat u wilt gaan inchecken te arriveren.
30 minuten voor aanvang bij de parkeergarage dient u te bellen met 020 369 7502 om uw aankomst aan te kondigen.
Nadat u een reservering heeft gedaan ontvangt u een bevestiging met hierin het parkeeradres.
Uw auto staat bij ons op een 24/7 bewaakt terrein, vlakbij schiphol. Hier zijn altijd mensen en camera’s aanwezig en we hebben een hek met nummerbord registratie.
Op de dag van aankomst dient u voor het afhalen van uw bagage ons te bellen.
Wij staan dan ruim op tijd op u te wachten in de bocht tussen vertrekhal 2 & 3 in een herkenbare shuttlebus.
U wordt opgehaald tussen terminal 2 en terminal 3 van Schiphol Airport. U herkent ons direct aan het logo en de shuttebus.
Het kan voorkomen dat vluchten of reisplannen worden gewijzigd. Indien u eerder terugkomt kunt u ons dit netjes aangeven per mail of via het contactformulier op de website.
Het kan voorkomen dat vluchten of reisplannen worden gewijzigd. Indien u later terugkomt kunt u ons dit netjes aangeven per mail of via het contactformulier op de website.
Indien u binnen het uur annuleert is dit kosteloos anders wordt er €10,- annuleringskosten in rekening gebracht.
U kunt te alle tijden per email uw reservering wijzigen of via het contactformulier.
Indien u de wijziging voor de overeengekomen vertrektijd aan ons bekendmaakt zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Doet u dit na de overeengekomen vertrektijd dan wordt er per extra dag €7,50 in rekening gebracht.
Ja, u betaalt waarvoor u parkeert.
Dit weet u wanneer er een automatische email binnen is gekomen met de bevestiging.
U kunt altijd ongeacht het tijdstip reserveren, dit kan telefonisch en via onze site.
Dit is geen probleem. We herkennen u aan uw naam of uw auto of uw reserveringsnummer. Wilt u zo vriendelijk willen zijn om dit per email klantenservice@vakantieparking.nl door te geven zodat wij de reserveringsbevestiging voor u kunnen afdrukken.
Dan kunt u met ons telefoonnummer bellen, wij lossen dit gelijk voor u op.
Wanneer de vluchtgegevens bij u nog niet bekend zijn, vult u “00:00” in bij aankomsttijd en “00:00” bij landingstijd terugreis. Wanneer de datum van uw terugreis nog niet bekend is, vult u een ingeschatte datum in bij retour op Schiphol. U kunt dan alsnog voor uw aankomst de juiste gegevens aan ons bekend maken
Het kan voorkomen dat uw actiecode niet meer werkt. Dit kan om de volgende redenen:
– de actieperiode is verlopen
– u gebruikt de code dubbel
– Indien u ervan overtuigd bent dat dit aan onze kant ligt kunt u natuurlijk altijd bellen met ons
U kunt op de website betalen via ideal/ en creditcard. U kunt ook op Schiphol contant betalen bij onze chauffeur. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.
Indien u de boeking niet heeft geannuleerd of de
boeking heeft geannuleerd na de overeengekomen vertrektijd, maar
desalniettemin niet verschijnt (no show), wordt er een bedrag van €25,- in rekening gebracht.
U herkent onze chauffeur aan een zwarte jas. Onze Valet Parking chauffeur draagt een zwarte jas met witte tekst Valet Parking en een rode stropdas.
U herkent ons aan de witte shuttle bus met ons logo hierop groot afgebeeld. Wij arriveren vaak tussen terminal 2 & 3. Indien u niet zeker bent is het uiteraard géén enkel probleem om even te bellen.
Op het moment dat u bij ons een reservering plaatst, ontvangt u van ons een reserveringsbevestiging per email. Bij de shuttle service parkeert u de auto zelf en vind u in de bijlage van deze email een contract die niet ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Bij de valet service vind u in de bijlage van deze email een contract wat ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Dit contract geldt tevens als afgiftebewijs van uw auto aan ons. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schade. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij Schiphol zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.
Vakantie Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op 020 369 7505 of per email via klantenservice@vakantieparking.nl
In onze 9 jaar ervaring is er nog nooit iets voorgevallen of iets gebeurd. Op ons terrein zijn meer dan 10 camera’s aanwezig. Verder is er een geavanceerd toegangsbeheer voor alle medewerkers aanwezig. Een alarmsysteem staat altijd aan. Het terrein is rondom met hek beveiligd. Er zijn altijd mensen van Vakantie Parking aanwezig.
Vakantieparking beschikt over parkeerplaatsen die geschikt zijn voor mindervaliden en doet er alles aan om u zo aangenaam mogelijk te vervoeren. Uw rolstoel of rollator vervoeren wij zonder toeslag.
Nee wij hanteren nooit extra of onverwachte kosten nadien het reserveren of parkeren.
Bij aankomst kunt u zelf uw auto parkeren. U hoeft uw autosleutels niet af te geven.
Nee, maar zorg wel dat u geen waarschuwlingslicht ziet dat wijst op een te laag brandstofniveau.
Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Vakantie Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@vakantieparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord.
Uw auto staat bij ons op een 24/7 bewaakt terrein, vlakbij schiphol. Hier zijn altijd mensen en camera’s aanwezig en we hebben een hek met nummerbord registratie. Zie ook de route om te bekijken waar u staat geparkeerd.
Nee, er zullen geen extra kilometers in uw auto gereden worden. We noteren de kilometerstanden alvorens u vertrekt met daarbij een kopie indien gewenst.
Wij zitten altijd bij de top 3 voordeligste aanbieders. Wij hechten veel waarde aan bereikbaarheid, goede recenties en veiligheid, en onze klanten vinden dat vakantieparking.nl hier een goede balans in heeft gevonden. Dit kunt u zien aan onze 5-sterren waardering.